Piss dag

Ja då va de onsdag. En riktig pisse dag enligt mig. känner mig helt deppig. fan allt känns skit. bor i min systers lägenhet för jag har inte hittat en egen än. har blivit av med mitt körkort, barnens pappa skiter i dom. För hans nuvarande flickvän inte kan acceptera att han har barn med mig.  Hur fan man nu kan göra så. fan de gör mig såå ledsen. dom är ju världens goaste barn. men innerst inne vet jag att dom har de så mycke bätter utan honom. för han är inte så stabil just nu om man säger så. men han är ju ändån deras pappa. och kevin tjatar hela tiden om honom. det är jobbigt för jag ver ej vad jag ska säga längre..  men men det är bara att inse att han inte kommer vara den pappa jag hade hoppats på. men dom har iaf mig och det räcker.. för dom är hela min värld gör allt för mina barn. Älskar dom så mycke finns inte ens ord som beskriver min kärlek till dom. 


Mwa

Kommentarer
Postat av: jasmin

Jag finns här för dig.. och linda e bara dum i huvudet som inte kan se hur underbara dina gossar e. & Kim e mer dum i huvudet som väljer den subban före Kevin & Lian. Men han kommer ångra sig senare vill ja säga tro mig. Älskar dig gumman. Puss

2009-06-10 @ 13:06:23
URL: http://mammajasmin.blogg.se/
Postat av: Emilie

Gumman, du har det mycket bättre utan Kim i ditt liv. Förstår dig till hundra procent att det är jobbigt. jag finns här gumman vad som än händer det lovar jag dig. när kim väl har kviknat till i huvudet kommer han inse att han har gjort så många misstag.

Puss <3

2009-06-11 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0