Inte min dag idag =(

Idag körde jag, kevin, lian, jasmin, vanezza och danne till höör för att bada. Men det va inte så barnvänligt där så vi bestämde oss för att köra till vomb istället. Ja och så skulle kim persson den dryge oxå följa med så vi rigde honom. men det jag vill komma till är att det blev ändån inte så mycke badande för min del för jag körde lite för fört för jag skulle hinna ifatt jasmin och dom och där stod ju såklart snuten. så lilla jag blev av med mitt körkort.. fy fan vad jag är sne på mig själv. palla cykla liksom med två små barn. jag skulle inte stigit upp från sängen idag. riktig skit dag har detta varit. men men som tur är att jag får iaf tillbaka det om några månader men dock jobbigt att inte ha körkort nu i sommar. men som sagt jag får köpa mig en cykel. och jasmin sa vi kunde cykla tillsammans så jag får hoppas hon joinar mig. nää nu kallar sängen såjag får väl gå dit.
Mwa

Kommentarer
Postat av: jasmin

Absolut joinar jag dig haha =9

Men dock e jag inte vidare grym på att cykla men men det får väl bli cyckel hjälm för min del " Ler stort " Men det kommer bli bra åå du kommer få ditt körkort tebax snart endå =)



Kul att du äntligen har börjat blogga hoppas att det håller i sig så man kan följa med på dina spännade äventyd när man inte träffar dig.

Älskar dig gumman <3 Puss

2009-06-02 @ 22:30:03
URL: http://mammajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0