shit

Ja då va denna onsdag med gången. snart iaf. Idag har man städat bilen lite för den ska säljas. så igår va de en som skicka och fråga om jag sålde bilen för 7000 kr, å då svara jag att det gick jag tyvärr inte med på. å till svar fick jag 5000 kr slyna. ja menar hur fan kan man bara skriva så till någon som man överhuvudtaget inte alls vet något om. så skriver man inte heller på en annons. shit säger jag bara vad finns det för störda människor egentligen?? men men inte fan fick han/hon bilen för de. haha =) 

min kära kusin My är nere på besök. hon är så go den. =)

vi käkade middag med jasmin danne och vanezza idag blev pasta sallad med mycke fetaost såå gott de va.

Nää nu ska jag lägga kevin såå ha de bra gott folk =)

Kommentarer
Postat av: Greta

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 20:57:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0