Fredag

Ja då va det fredag igen. Det är sjukt vad veckorna går fort. man hinner inte med. Är ju som sagt uppe hos min kära moster & kusiner såå skönt. slippa fucking hörby ett tag. Ikväll ska alla på sweden rock. och jag ska ner en snabb runda men jag har ju barnen med mig. så det blir inte så länge med tanke på dom. min tvilling syster emma kommer kanske oxå hit.. Jag hoppas =)
ska ändån bli skönt att komma hem imorgon för jag saknar ju min Älskade vän Jasmin. Love you babe =)
näänu skajag kolla om min tvätt är klar men ha det så bra alla=)
Mwa


Kommentarer
Postat av: jasmin

Saknar dig med gumman & jag älska dg.. ska bli kul at passa dina små underbara gossar idag <3

Saknar dig puss

2009-06-06 @ 11:46:10
URL: http://mammajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0