3 1/2 timmar

ja då blir man av med körkortet om 3 1/2 timmar.. fy fan.. men men jag har bara mig själv att skylla. så varför deppa.. jag får ju tillbaka de. nog om de. Nu sitter man uppe hos min moster. riktigt trevligt att vara här. kim va såå snäll och körde upp oss.. Tack kim persson =) ska stanna här tills på lörda förmidda, sen blir det party på kvällen.. nice... jaja jag skriver lite sen om var vi gjort under dagen.. har ju lovat min underbara vän jasmin att jag skulle börja blogga så jag får ju göra de.. inte riktigt hajj på det än men det blir väl bätter.

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

hej sys.. lider verkligen med dig fy fan hela sommaren utan körkort ush å pi =(

2009-06-03 @ 15:26:56
Postat av: jasmin

hoppas att du har bra där uppe åå att du tar vara på tiden där uppe åå passar på & njuter. Hoppas att du Å barnen har bra väder. Ja men det e nice. åå bra att du bloggar puss

2009-06-04 @ 13:14:07
URL: http://mammajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0