Ohh yes

Ja då va det tisdag igen. å hittentills har man inte gjort så mycke fixat lite här hemma bara. Ja då flyttar man på måndag. så skönt de ska bil. ni anar inte. äntligen börjar de vända. plus att jag får tillbaka mitt körkort nästa söndag. Nice nice. kommer ju dock sakna vissa sjukt mycke men det får man ju ta. behöver ju få ordning på mitt liv.  Har ju träffat en underbar kille i malmö. men dock är mitt och barnens mående prio ett. vi kan ju inte bo som vi gör nu det fungerar inte. plus att jag har nog fått jobb där oxå så. känns underbart. nää nu pallar jag inte skriva mer.
Mwa

Kommentarer
Postat av: Nilla

Kommer sakna er.. Hoppas ni får de bra.. Många Kramar

2009-07-23 @ 15:30:47
URL: http://binasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hoppas du fixar det här iställer snäckan <3 hade du kul i onsdags? Puss

2009-07-24 @ 13:00:02
URL: http://memmelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0