L.N.

är så trött på dig L.N. att du inte bara kan lägg ner. jag fattar inte varför du hela tiden ska lägga dig i. det handlar bara om att jag vill ha mina barns pappa i deras liv. att du inte fattar. eller ni båda får jag ju säga nu eftersom du hjärntvättat deras pappa. fy fan för dig. helt ärligt så hatar jag dig så fruktansvärt mycke som gjort så här. å det krävs jävligt mycke för att jag ska hata någon såsom jag hatar dig. jag hatar inte ens deras pappa så myckt trots allt han gjort mig. jag har försökt komma på nu i ett halv år hur man kan välja en brud framför sina barn. vi vet ju alla att jag och barnens pappa inte drar jämnt men det tycker jag inte ska gå ut över dom. visst jag kan ärligt erkänna att jag kommer alltid älska dig för du är mina barns pappa. men de vi hade är historia för länge sen så vad är problemet. vi har båda gått vidare med våra liv. men för fan man har en mamma och en pappa å vi gjorde det tillsammans så varför inte ta sitt ansvar å vara pappa??? jag vet att du älskar dom oerhört så varför inte börja vissa de? dom behöver ju dig kan du inte fatta de?? du är snart 23 år och har tre barn dock bara två med mig men du tar inte ansvar för någon av dom. jag fattar bara inte. men jag hoppas att en vaker dag kommer du vakna upp och inse vad du har missat för vi har två helt underbara gossar som älskar dig. men om du nu inte skulle göra de så är det din förlust inte min. å du kom aldrig å säg att jag tog dom ifrån dig för det har du och L.N skött bra själva. glöm aldrig de.

Kommentarer
Postat av: Nilla

En del fruntimmer har inte mycket innan för huvudet när dom säger till killen att han inte får träffa sina barn...

Men du ska veta att jag finns här både för dig o dina barn, vet precis vad du går genom...

Många Kramar

2009-07-09 @ 10:24:28
URL: http://binasmamma.blogg.se/
Postat av: jasmin

Ja det e rätt bara på henne .. hon e inte riktigt frisk den bruden å att han med inte kan fatta va hon gör med han det e sinnesjukt stöttar dig i alla lägen gumman puss

2009-07-10 @ 17:16:29
URL: http://mammajasmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är väl helt upp till barnens pappa, vad fan har "l.n" med saken att göra? en sak att hon säger nej men att han själv inte vill iheller är väl inte hennes fel? han har väl en egen vilja.

2009-07-10 @ 19:07:13
Postat av: ida

Till dig som inte vågar skriva vem du är: Tycker inte du ska yttra dig för du vet inte ett skit om hur det ligger till. Hade han inte varit med henne vet jag och alla andra som verkligen vet hur det ligger till att han hade träffat sina barn. men hur som helst hur bara kan man skita i sina barn. det är han kött och blod. tror nog inte du hade sagt något om du visst hur allt varit... bara blanda dig inte.

2009-07-11 @ 15:34:42
Postat av: Roberth

Härligt ännu en white trashmamma som aldrig blir annat än socialfall

2009-07-19 @ 20:32:09
Postat av: Anonym

till Roberth: ursäkta mig men vad fan är det du säger? känner du mig eller nä tror inte de va så varför i hela helvete yttra dig. å jag är inget jävla socialfall. jag klarar mig utan dom förstår du. shit alltså du har verkligen inget liv. patetisk är vad du är.

2009-07-20 @ 22:01:11
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHHAHAH jag är på din sida Roberth :P du får en guld stjärna i kanten av mig HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH . usch blir äcklad :D

2009-07-21 @ 21:58:08
Postat av: Anonym

varför vågar ni inte bara säga vem ni e era luder? tycker ni borde det!!

2009-07-21 @ 22:57:34
Postat av: ida

åå du Linda snälla skaffa dig ett liv. sluta bry dig så mycke om mitt. fattat??

2009-07-22 @ 01:13:38
URL: http://idaskaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0